星期日, 12月 07, 2008

蘿蔔炆牛腩

看「蘇 good」節目,介紹牛記清湯腩,本想試煮,但在家中,只有一般烹調工具和食材,要應付如此麻煩的製作過程,並不容易,所以,最後,我選擇了奶奶教的傳統方法。

加拿大牛肋條﹝我估同坑腩一樣吧!?﹞在室溫中解凍,原條出水後切塊。


先用砂鍋爆香柱候醬﹝以前我是用南乳、面豉自己混的﹞, 再放入牛肋條爆炒,加水慢火炆煮 。


蘿蔔切塊後用水加冰糖一小角煮透


臨食時將蘿蔔放入牛肋條中略煮,試味即成。

9 則留言:

  1. 我覺得牛肋條比牛腩好食呀!

    回覆刪除
  2. 考試考成典呀?
    我都覺得牛肋條好吃,又容易炆得腍。
    咁大煲,兩個人吃唔吃得晒呀?叫埋我地黎吃吖嘛~~

    回覆刪除
  3. 老師,
    是星期六做的菜。

    小彭,
    對!真是好吃過黃牛腩,肉味較濃。

    娜娜,
    我一凍起想來就會整啲唔使點洗洗切切功夫的菜~

    大頭仔,
    邊有你咁節目豐富唧~

    Maymay,
    係呀,牛肋條好快就腍,效果仲好理想添。你邊會「哮」我呢啲懶人餸吖~

    回覆刪除
  4. 同埋, 無牛腩咁易"癡"牙!

    回覆刪除
  5. 係啦~點解會無咁黐牙架呢?
    要問問神探伽利略先得~

    回覆刪除
  6. 唔駛神探伽利略出馬啦,金田意話因為肉既纖維粗幼度有別,粗咪黐牙囉,哈哈 ~

    回覆刪除